A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр №3"
Миколаївської міської ради

Новини

Дата: від до Скинути

Співпраця ІРЦ №3 в МЗОШ № 57 імені Т.Г.Шевченка

           12 січня фахівці ІРЦ відвідали МЗОШ №57 з метою інформування команди супроводу про рівні підтримки дітей з ООП, надання консультативної допомоги педагогам та батькам. 

17:52 12.01.2022

Віртуальна екскурсія Миколаївським обласним краєзнавчим музеєм від фахівців ІРЦ

          13.12.21 р. фахівцями КУ "Інклюзивно-ресурсний центр № 3" Миколаївської міської ради з метою висвітлення шляхів реалізації безбар'єрності в інклюзивному суспільстві в рамках проєкту "На шляху до інклюзії: Роль і місце музеїв у формуванні світогляду та соціалізації дітей, молоді з особливими освітніми потребами" на базі КУ "Інклюзивно-ресурсний центр № 3" Миколаївської міської ради для вихованців ГО "Намисто друзів" була проведена віртуальна інклюзивна екскурсія Миколаївським обласним краєзнавчим музеєм.

11:28 18.12.2021

Стартував проєкт "На шляху до інклюзії: роль музеїв у формуванні світогляду та соціалізації дітей з особливими потребами"

Стартував проєкт «На шляху до інклюзії: Роль музеїв у формуванні світогляду та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами», який реалізується ГО" Намисто друзів", КУ ІРЦ №3 Миколаївської міської ради та Миколаївським краєзнавчим музеєм у межах проєкту посилення інклюзії в Україні за підтримки програми Трансформаційної співпраці МЗС Чехії. 

14:11 04.11.2021

Фахівці інклюзивного-ресурсного центру № 3 прийняли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

         З метою забезпечення ефективності освітнього процесу фахівці інклюзивного-ресурсного центру № 3 прийняли участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП у ЗЗСО № 51 та ЗДО № 53.

12:00 29.09.2021

Правила виконання домашніх завдань: як використовувати час з максимальною користю

 Поради для батьків, як допомогти дітям виконувати уроки швидко, ефективно та без стресу Чи потрібні домашні завдання? Можна довго сперечатися на цю тему. Однак не виникає сумнівів, що напрацювання будь-якої навички (читання, письмо, лічба та інше) потребує систематичних дій з повторенням. І кожен учень у залежності від власних здібностей освоює певні навички з різною швидкістю. Додаткові завдання, які учні мають виконати дома, і сприяють закріпленню отриманих знань під час уроків.

09:15 06.05.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень