10:33 17.09.2024
Новини
ДО ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Педагогам під час організації уроку за необхідності варто дотримуватися правила 30 відсотків Рассела Барклі (в оригіналі стосується осіб з РДУГ), відповідно до якого стійкість сприймання, можливості уваги, довільного запам’ятовування і здатність до самоконтролю і саморегуляції здобувачів освіти з ООП (імовірні порушення психофізичного розвитку по типу РДУГ, а також ЗПР церебрально-органічного походження або легкої когнітивної дефіцитарності, деякі випадки РАС) приблизно на третину нижчі порівняно з їхніми однолітками, підбираючи (навіть без зміни змісту навчання у разі внесення адаптацій) обсяг інтелектуального навантаження, формат і типи завдань як для дітей більш ранньої вікової категорії. Як зазначав свого часу Фрідріх Ніцше, «мудрість полягає у тому, що тривалий час прописувати навіть саме здоров’я людині у невеликих дозах». Адже більш повільне формування лобних відділів головного мозку, характерне, зокрема, для здобувачів освіти з РДУГ, призводять до низького рівня самоконтролю, труднощів у плануванні і контролю власних дій. Тому з учнями з вираженими освітніми труднощами доречно реалізовувати ступінчастий метод поступового нарощування навчального навантаження.16:30 15.09.2024
Проведено семінар для педагогічних працівників міста Миколаєва
5 вересня 2024 р. керівником КУ "Інклюзивно-ресурсний центр № 3" ММР Прасолом Дмитром Вікторовичем проведено семінар для педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти м. Миколаєва на тему "Індивідуальна програма розвитку здобувача освіти з ООП"17:26 05.09.2024
ПРО ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
Відзначимо, що ефективне використання фізкультхвилинок є одним із важливих елементів забезпечення застосування здоров’язбережувальних технологій під час організації на практиці інклюзивного навчання. Фізкультхвилинки варто проводити при перших ознаках втоми учнів – зниженні концентрації уваги, ненавмисному порушенні дітьми дисципліни, збільшенні кількості помилок під час виконання завдань. Зниження працездатності учнів спочатку проявляється як дисбаланс процесів збудження і гальмування у бік переважання збуджувального процесу, що виявляється в руховому неспокої дітей (непосидючості, крутінні головою на всі боки тощо), погіршенні почерку, збільшенні описок і помилок. Дуже доречні фізкультхвилинки під час зміни видів діяльності на уроці, під час переходу між етапами уроку, між блоками в межах одного великого етапу уроку. Зазвичай це прості, короткі, цікаво оформлені повторювані вправи, а також прості розтяжки (вправи на потягування до відчуття дітьми м’якого натягування м’язів). Підібрані вправи для фізкультхвилинок мають бути спрямованими на роботу великих груп м’язів / груп м’язів, які не працювали на уроці.16:06 10.06.2024
Фахівці ІРЦ відвідали заклад "Миколаївська спеціальна школа 6"
5 червня 2024 р. фахівці Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради Прасол Дмитро Вікторович та Іваскевич Ганна Юріївна відвідали Комунальний заклад "Миколаївська спеціальна школа 6" Миколаївської обласної ради. Директор закладу Irina Selivanova-Zerkal на проведеному заході виступила з доповіддю-звітом про роботу установи за 2023-2024 н.р. Фахівці ІРЦ мали змогу ознайомитися з матеріальною базою закладу, педагогічним колективом, напрямами роботи установи. В дружній атмосфері учасниками заходу були обговорені можливі напрями подальшої співпраці. Раді долучитися до співпраці!17:04 05.06.2024
Проведено вебінар «Інклюзивне середовище у закладі дошкільної освіти: основи організації занять»
4 червня 2024 р. о 18.00 керівником КУ "ІРЦ № 3" ММР Прасолом Дмитром Вікторовичем було проведено вебінар на тему «Інклюзивне середовище у закладі дошкільної освіти: основи організації занять». Розглянуто питання: 1) організація інклюзивного навчання з урахуванням освітніх труднощів дошкільників; 2) укладання ІПР як документальне унаочнення індивідуальної освітньої траєкторії; 3) навчальні і здоров’язбережувальні технології під час занять з дітьми з ООП; 4) рекомендована структура заняття в інклюзивній групі ЗДО.16:01 04.06.2024
Вітаємо фахівців КУ "Інклюзивно-ресурсний центр 3" Миколаївської міської ради з високою відзнакою!
Вітаємо фахівців КУ "Інклюзивно-ресурсний центр 3" Миколаївської міської ради з високою відзнакою їхньої плідної роботи:12:59 31.05.2024
Співпраця з Центральною бібліотекою імені Марка Кропивницького
28 травня 2024 р. в рамках співпраці з Центральною бібліотекою імені Марка Кропивницького та з метою забезпечення вчителів і асистентів вчителів, корекційних педагогів, практичних психологів та батьків дітей з ООП, а також студентів спеціальностей "Психологія", "Спеціальна освіта", "Дефектологія" і " "Логопедія" з виданням авторський колектив Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради презентував до бібліотеки ще одну книгу - це "Практичний психолог в інклюзивно-ресурсному центрі (Блок "Молодший шкільний вік"). Загальний обсяг видання - 624 с.18:55 28.05.2024
Фахівці ІРЦ провели заняття-розвагу "Стежками рідного краю"
21.05.24 фахівці Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради провели для вихованців заняття-розвагу "Стежками рідного краю". Діти мали змогу зануритися у світ захоплюючих пригод та цікавих відкриттів, досліджуючи рідний край. Вони із задоволенням брали участь у різних пізнавальних іграх та творчих завданнях!17:51 21.05.2024
Тренінг "Психологічна підтримка дітей з особливими потребами в надзвичайних ситуаціях"
17 травня 2024 р. фахівчиня Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради Скороход Ольга Олегівна взяла участь в якості одного зі спікерів в проведенні обласного тренінгу від Миколаївський ОІППО «Психологічна підтримка дітей з особливими потребами в надзвичайних ситуаціях» (для асистентів учителів і вихователів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, психологів).16:46 17.05.2024