Матеріально-технічне забезпечення
Кабінет директора (зал засідань)
Кабінет директора містить матеріально-технічне обладнання для первинного прийому та надання консультативної підтримки батькам/законним представникам осіб з ООП, проведення засідань педагогічного колективу та методичних заходів для партнерів ІРЦ.
Кабінет вчителя-логопеда
Кабінет вчителя-логопеда містить необхідне обладнання та дидактичне оснащення для проведення якісної діагностики мовленнєвого розвитку осіб, надання комплексної підтримки батькам/законним представникам осіб з ООП, проведення корекційно-розвиткових занять.
Кабінет вчителя-дефектолога
Кабінет вчителя-дефектолога налічує дидактичні матеріали та відповідне обладнання для діагностики рівнів сформованості навчальних навичок осіб, проведення консультацій для батьків/законних представників осіб з ООП, проведення корекційно-розвиткових занять з особами різних вікових категорій.
Кабінет практичного психолога
Кабінет практичного психолога містить комплекс діагностичних матеріалів для проведення обстеження рівнів когнітивного та емоційно-вольового розвитку осіб, надання консультативної підтримки батькам/законним представникам осіб з ООП, організації корекційно-розвиткових занять.
Кабінет ЛФК
Кабінет ЛФК містить необхідне обладнання та дидактичне оснащення для діагностики рівня фізичного розвитку осіб і сформованості рухових навичок відповідно до норм вікового періоду, надання консультативної підтримки батькам/законним представникам осіб з ООП, проведення корекційно-розвиткових занять.
Кабінет комплексної оцінки
Кабінет комплексної оцінки містить картотеку дидактичного матеріалу для проведення комплексної оцінки розвитку осіб дошкільного та шкільного віку, надання консультативної підтримки батькам/законним представникам осіб з ООП, проведення корекційно-розвиткових занять.
Ресурсна кімната
Ресурсна кімната містить необхідне обладнання для формування соціально-побутових навичок осіб з особливими освітніми потребами, діагностики рівня їх сформованості.