ПРО ЗОНУ НАЙБЛИЖЧОГО РОЗВИТКУ І НАВЧАННЯ
Урок в інклюзивному класі буде справді ефективним лише тоді, коли кожній дитині, у тому числі з ООП, у ньому буде комфортно, а здобувач освіти з освітніми труднощами відчуватиме у ньому в позитивному ключі свою індивідуальність, але не «меншовартість» / «незручну інакшість». Це потребує опановування членами команди супроводу мистецтвом малих кроків. Віра в дитину – це не очікування швидких результатів, а філософське сприймання її розвитку, готовність до невдач, адекватне позитивне підкріплення мінімальних досягнень та надання доцільної допомоги рівно в тій мірі, якої потребує здобувач освіти. Не потрібно забирати у нього можливість через зусилля досягнути поставленої мети. У кожного здобувача освіти має бути досвід самостійного подолання перепон.
18:34 29.04.2024