Про "ПРАВИЛО ЧОТИРЬОХ ДІЙ" або стратегію дій педагога у разі виражених проявів небажаної поведінки в учнів з ООП
На початку допису автор хоче попередити читачів про ефект Хотторна, сутність якого полягає у тому, що досить часто викладені результати досліджень читачі сприймають як такі, що самі собою розуміються - вже після того, як результат стає відомим ("ми це і так знали", "ну це логічно"). Однак насправді ні сам автор допису, ні фахівці нашого Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради на подібні викладеним нижче методичним рекомендаціям жодного разу не натрапили. По більшій частині це питання - біла пляма щодо організації інклюзивного навчання учнів з "проблемною" поведінкою. А інклюзивне навчання - це перш за все про перебування дитини в закладі освіти, на уроці, в класі і з вчителем. Тож викладаю скорочене роз'яснення, більш широко все буде описано і представлено в новому виданні "ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ І СПЕЦІАЛЬНОМУ КЛАСАХ ЗЗСО" (на даний час обсяг робочого матеріалу складає понад 630 сторінок).
18:06 10.12.2024